[add_line height_line=”3″ color=”#1da2e5″]

✔ Bedankt voor uw bestelling!

Uw bestelling is goed bij ons binnengekomen.


Wat gaat er nu gebeuren:

[one_third]

Stap 1:

U ontvangt een bevestiging per e-mail.

 

In dit e-mailtje zit een overzicht van wat u hebt besteld en de factuur voor uw eigen administratie.
LET OP: Mocht u hebben gekozen voor AfterPay betaal dan de factuur die u binnen 3 dagen van AfterPay krijgt. Heeft u gekozen voor VooruitBetaling dan ontvangt u gelijk een factuur van onze betalingsprovider Sisow in een aparte e-mail. Betaal via de link die u heeft gekregen van Sisow zodat wij uw bestelling zo snel mogelijk kunnen behandelen.
[/one_third] [one_third]

Stap 2:

Uw bestelling wordt verwerkt en verzonden.

Uw bestelling wordt nog dezelfde dag verwerkt en verzonden wanneer u op werkdagen voor 17:00 heeft besteld en het product bij ons op voorraad is.  U ontvangt een e-mailtje wanneer uw bestelling verzendklaar is gemaakt. In dit e-mailtje vindt u een link naar de PostNL website waar u uw bestelling kunt volgen.[/one_third] [one_third_last]

Stap 3:

U ontvangt uw bestelling.

Brievenbus-pakketjes passen door uw brievenbus en kunnen dus afgeleverd worden zonder dat u of iemand daar aanwezig hoeft te zijn. U kan via de Track&Trace link die u van ons krijgt ook zien of uw bestelling als een brievenbus-pakketje of als een normale pakket is verzonden. Controleer de bestelling aan de hand van de pakbon die bij uw bestelling zit. Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen.[/one_third_last]


[add_line height_line=”3″ color=”#1da2e5″]
[one_third]

Help ons de webshop beter te maken.

Bent u iets tegengekomen of hebt u een opmerking over onze webshop?
Wat is u bevallen en wat kan volgens u beter?
Laat het ons weten zodat wij de webshop iedere dag een beetje beter kunnen maken.
Uw mening wordt zeer op prijs gesteld.

[/one_third]

[two_third_last][contact-form-7 id=”6397″ title=”Opmerking”][/two_third_last]

 

Leave a Reply