Op al onze JAMOS & INKTSET.nl huismerk cartridges geven wij levenslange garantie. Of zo als wij dat zeggen: Zo lang er nog inkt of toner in de cartridge zit, heb je bij INKTSET.nl garantie op je cartridge.*
*Bovenstaande garantietermijnen en fabrieksgaranties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten, die de consument c.q. gebruiker al heeft.
Garantieprocedure:
Indien je beroep wilt doen op je garantie, verzoeken we je vriendelijk contact met onze klantenservice op te nemen: klantenservice@inktset.nl. Wij proberen alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden binnen de tijd dat de klantenservice aanwezig is.
Klantenservice is aanwezig op:
Maandag van 13:00 tot 17:00
Dinsdag t/m zaterdag van 10:00 tot 17:00
Klacht? Neem direct contact met ons op:
Helaas zijn wij ook maar mensen, en ook wij maken weleens een fout. Dit willen wij graag voor u oplossen. Maar dan moeten we wel weten wat er fout is gegaan. Dus neem zo snel mogelijk contact met ons op wanneer u ergens tegen aan loopt. Onze klantenservice helpt u zo snel mogelijk aan een gewenste oplossing.
Blijf u een klacht houden:
Dit is in al die jaren dat we bestaan nog niet voorgekomen, maar mocht u er niet uitkomen met onze klantenservice dan kunt u Webwinkel Keur inschakelen als bemiddelaar. Dit doet u door dit formulier bij Webwinkel Keur in te vullen. Webwinkel Keur neemt dan contact met u op en zal als bemiddelaar functioneren.
U kunt er ook voor kiezen om uw klacht bij de Europese Unie neer te leggen. U kunt uw klacht aanmelden via dit formulier.
LET OP: Neem altijd eerste contact met ons op over uw klacht voordat u een derde partij inschakelt. Tot nu toe zijn 100% van de klachten netjes door ons opgelost. Maar als wij niet van uw klacht afweten kunnen we hem ook niet voor u oplossen!
Mocht u nog vragen hebben neem dan contact met ons op.