Neem direct contact met ons op:

Helaas zijn wij ook maar mensen, en ook wij maken weleens een fout. Dit willen wij graag voor je oplossen. Maar dan moeten we wel weten wat er fout is gegaan. Dus neem zo snel mogelijk contact met ons op wanneer je ergens tegen aan loopt. Onze klantenservice helpt je zo snel mogelijk met een gewenste oplossing.

Blijf je een klacht houden:

Dit is in al die jaren dat we bestaan nog niet voorgekomen, maar mocht je er niet uitkomen met onze klantenservice dan kun je Webwinkel Keur inschakelen als bemiddelaar. Dit doe je door dit formulier bij Webwinkel Keur in te vullen. Webwinkel Keur neemt dan contact met je op als zal als bemiddelaar functioneren.

Je kunt er ook voor kiezen om je klacht bij de Europese Unie neer te leggen. Je kunt je klacht aanmelden via dit formulier.

LET OP: Neem altijd eerste contact met ons op over je klacht voordat je een derde partij inschakelt. Tot nu toe zijn 100% van de klachten netjes door ons opgelost. Maar als wij niet uw klacht weten kunnen we hem ook niet oplossen!

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op.